Algemene voorwaarden
Verplaatsen of Afzeggen van de gemaakte afspraak binnen een bepaalde tijd :
Helaas merken we dat gemaakte afspraken voor een behandeling te vaak niet worden nagekomen. Soms krijgen we net van tevoren een berichtje dat een afspraak niet door kan gaan, maar het gebeurd te vaak dat een cliënt helemaal niet op komt dagen. Iedereen zal begrijpen dat dit erg vervelend is, we plannen voor de behandeling tijd in. Onze werkzaamheden zijn niet alleen professioneel, maar ook beroepsmatig. Dat houdt in dat wij hiermee een inkomen genereren en dat het geen vrijblijvende hobby is. Kort van te voren lukt het ons daarom niet om nog een andere cliënt in te plannen.
Geleerd door onze ervaring moeten we hiervoor in het vervolg duidelijke regels hanteren:
- Tot 24 uur voor de afspraak kun je zonder opgaaf van reden je afspraak annuleren dan wel verzetten. Spreek gerust de voicemail in. Wij bellen je dan zo snel mogelijk terug om een nieuwe afspraak te maken.
- Ca. 10 minuten na het verstrijken van je afspraak proberen wij je telefonisch te bereiken indien wij een telefoonnummer hebt. En anders via een andere mogelijkheid
- Wij hebben in voorkomende gevallen alle begrip voor zeer plotselinge en onvoorziene omstandigheden.
- Bij annulering minder dan 24 uur of het helemaal weg blijven op je afspraak, zijn wij genoodzaakt om 100% van de gereserveerde tijd/behandeling alsnog in rekening te brengen. (Over de hoogte van dit bedrag is geen onderhandeling mogelijk!)
- Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.
- Bij duo boekingen word gevraagd of er een voorkeur medewerker is. Helaas zien wij dit niet terug in het systeem. Daarom vragen we jullie tijdens een boeking voor een duo behandeling als er een voorkeur medewerker is dit extra te vermelden in de opmerkingen .
- Bij te laat arriveren op de afspraak zijn wij genoodzaakt om de behandeling te verkorten of kan deze niet doorgaan.
- Wel zijn we dan genoodzaakt om 100% van de behandeling in rekening te brengen
Bestellingen/afhalen/versturen.
- Producten die worden besteld bij ons die niet op voorraad zijn bestellen wij voor u. Wij hebben voorkeur voor vooraf betalen als dit niet mogelijk is, is het ook geen probleem. Is de bestelling niet binnen 2 maanden opgehaald dan gaat deze terug de verkoop in en er word dan geen geld teruggegeven. Wij verzenden bestellingen ook tegen verzendkosten €6,75.
- Afgenomen rittenkaarten/producten/cadeaubonnen worden niet retour genomen.
We kunnen altijd bij onvoorziene omstandigheden kijken voor gepaste oplossing.
Wij vertrouwen op jullie begrip hiervoor!